Qui és la Natàlia?



 Hola! Què tal? He pensat que estaria bé que expliqués una mica qui és la Natàlia i de què va aquest llibre/blog... 

La veritat és que va començar com un blog. Cada X dies, escrivia una història de la Natàlia i la compartia, aquí mateix on estàs llegint aquestes paraules... Però més endavant, va anar agafant forma en un llibre que vaig publicar en una editorial valenciana petiteta... 

Tot i que l'experiència no va ser gaire bona (si voleu us ho explico un altre dia), em va fer moltíssima il.lusió tenir el meu llibre a la mà. 

Al cap del temps, seguia veient els llibres publicats a la meva estanteria i em feia pena que aquesta història no pogués tenir més lectors... 

És el meu primer llibre publicat però li tinc taaaaaan d'afecte a la Natàlia i és taaaan entranyable, que encara em feia més pena. 

Així doncs, he pensat donar-li un lloc que es mereix... 

Ara sí, deixo que ella mateixa es presenti:

Hola! Em dic Natàlia i parlo de sexe...

Sí, parlo de sexe (emoticono de la cara de por amb les mans a les galtes cridant) però no en parlo més del que ho faries tu amb qualsevol amiga teva. Així que això no és una història eròtica de sexe i corretges rotllo “50 sombras de Grey”, sorry.

En el fons soc una romàntica, d’aquelles que els hi agrada el sexe amb amor...

Així que aquest és el blog de les meves aventures (i desventures, perquè enganyar-nos) en el camí de trobar sexe amb amor en un món on predomina el fastsex (l’”aquí te pillo, aquí te mato” de tota la vida però ara, com que som (son) millenials, s’ha descriure tot en anglès (i perquè és més ràpid, també es cert)).

En fi, com pots veure, m’enrotllo una mica i per això d’aquest blog n’he fet un llibre... Si tens més de 30 anys (o de 40), ets una romàntica en perill d’extinció i has estat soltera una bona temporada, segur que m’entendràs perfectament. M’acompanyes?



You Might Also Like

0 han dit la seva