Sobre l'autora

 

La Fiona Guitart és el pseudònim de l’escriptora, és a dir, jo. Sí, ja sé que hauria d’escriure en tercera persona però com que haig de parlar de mi, ja m’hi poso còmode.

Doncs bé, que sàpigues que estàs en el text més complicat de qualsevol autor: descriure’s. I com que no tinc massa clar què posar que sigui rellevant, he pensat fer-ho diferent. En comptes d’explicar-te la meva trajectòria personal, et parlaré una mica de mi, per fer-ho una mica més egòtic, saps?

Apa, vaig:

M’agrada molt la pizza, bé, m’agrada molt menjar, no ens enganyem. M’encanta la natura, descobrir racons i viatjar. Faig més fotos de les que tinc temps d’editar i intento veure la bellesa de la vida, tot i que no sempre ho aconsegueixo. Tinc un company pelut de quatre potes que fa molts anys que m’acompanya i, encara que em queixi, és un gran company d’aventures. Llegir sempre ha format part de mi i, des que vaig descobrir l’escriptura i com em divertia escrivint, podria dir que també. Escric el que em surt, encara que sovint no és el que m’agradaria escriure i crec que m’ho passo més bé escrivint que llegint.



En fi, espero que gaudeixis de la lectura ;)

PD: Per què un pseudònim? Doncs... i per què no?

You Might Also Like

0 han dit la seva