Escrit per Natàlia a 18:05 No comments
La festa del cap de setmana es va descontrolar... MOLT! Només us diré que he perdut els papers! No sé pas on els vaig deixar! Bé, hi ha moltes coses que no recordo d’aquella nit, no només els papers perduts. Tampoc sé com vaig arribar a casa... li haig de preguntar a la Laia si en sap alguna cosa...
 
 
El que recordo era que hi havia molts llums, molts colors, molt soroll i moooolt d’alcohol.. Com volen que es coneguin els singles del creuer si acabem tots tant borratxos que som incapaços de recordar amb qui hem parlat?
 
He descobert que tinc un pilot de telèfons nous a l’agenda. Bé, bàsicament, quan he obert el mòbil per escriure un whatsapp he vist que hi havia un grup de whats que es deia “crucero team”, milions de missatges per llegir i un munt de gent que desconec. Com pot ser que no recordi a ningú?
 
Em fa por anar en aquest creuer. I si cada nit és així? I si em van posar molta droga com per no recordar que em vaig apuntar tants telèfons al mòbil?? En fi... val més que em mantingui al marge i em centri a visitar els llocs on vagi... vaig a seguir dormint....
 
 
PD: acabo de rebre un missatge de la Laia que em diu que té tots els meus documents. És el meu àngel de la guarda! Com me l’estimo!!!
Ostres,