Escrit per Natàlia a 11:59 2 comments

Com que no em puc refiar de les meves tietes, vaig trucar als senyors del sorteig i em van confirmar que si, que tenia un creuer amb totes les despeses pagades (propines i excursions a part, és clar) i que compartiria habitació amb una noia que també havia guanyat el premi. 

No sóc molt fan de dormir amb una desconeguda a la mateixa habitació però bé, a “caballo regalado”... Ja m’he agenciat taps per les orelles per si de cas!



Vaig parlar amb el meu cap a la feina, mig acollonida perquè allà no són de donar gaires vacances i va accedir a donar-me una setmana de festa. Bé! 

Ara només em faltava fer la maleta, agafar una guia de viatge per veure què fer a cada zona perquè em van explicar l’itinerari: Sortida de Barcelona, Marsella a França, Gènova i Civitavecchia a Itàlia, Palermo a Sicília, la Goulette a Tunísia i tornada a Barcelona després de passar un dia sencer a bord (quina por!).

Ahh!! I biodraminas!   

Crec que ja ho tinc tot! A navegar!!
Ostres,

2 han dit la seva :

pons007 ha dit...

El vaixell es aquest o has agafat una foto qualsevol d’un creuer?

joan gasull ha dit...

hi haurà moviment al vaixell? potser de nit serà més mogut...