Escrit per Natàlia a 11:18 2 comments
Un dia, havia quedat amb en Craig per sopar junts. Vaig anar a casa seva i no hi havia ningú. Com que els americans són de deixar les portes obertes, vaig entrar per la porta de la cuina i no hi era ni ell ni la Layla. Em va estranyar però vaig pensar que potser havia anat a córrer o havia tret la Layla a fer pipí, així que vaig posar-me a fer el sopar. 

Un cop tenia el sopar fet i portava 1h mirant la tele, em vaig començar a estranyar. El vaig trucar i no contestava. Em vaig adormir mirant la tele i ja em vaig quedar a dormir, pensant que demà al matí m’explicaria on estava (amb bronca inclosa per fer-me fer el sopar i menjar sola). Però l’endemà al matí, no hi era i no hi havia senyals d’haver vingut. 

En aquell moment ja vaig començar a entrar en mini pànic i el vaig tornar a trucar infinitat de vegades, totes elles sense resposta. El pas següent va ser trucar a tots els seus amics que coneixia (2, no és massa obert per anar presentant amics...) i em van dir que no sabien on estava però que no em preocupés, que potser se n’havia anat a entrenar i que ja tornaria. 

Ja veieu, 24h sense saber res d’ell però no calia que em preocupés... L’escena es va repetir la nit següent. Vaig anar a casa seva i el vaig esperar. Com que no arribava, em vaig quedar a dormir. L’endemà, tampoc hi havia ningú. Vaig tornar-lo a trucar mil cops, vaig tornar a trucar als seus amics i res. 

Així que quan vaig tornar de la feina, vaig tornar a anar a casa seva. Tampoc hi havia ningú. De debò? En serio que algú se’n va 3 dies sense dir res a ningú? Ni a la seva nòvia?!?! 

Estava somicant al sofà quan vaig sentir un soroll, un cop de porta i em va saltar una cosa negra a sobre: la Layla. Em vaig assentar al sofà amb els ulls plorosos mirant cap a la porta i en Craig venia cap a mi. 
- Hey! Què fas aquí? 
- Que què faig aquí? Fa 3 dies que no sé RES de tu! 3 dies!!! – la ira i les llàgrimes brollaven per igual. 
- Ohhh, em sap molt greu “baby”, em sap molt greu. 
I mentre tirava la bossa a terra i m’abraçava al sofà, la meva ràbia es va esvair... 
- I’ve missed you baby.... 
Jo si que l’havia trobat a faltar...
Ostres,

2 han dit la seva :

pons007 ha dit...

Una mica més i truques a la unitat de desapareguts del FBI XD

Natalia Elblog ha dit...

Hi tant! Ja està a trucada ràpida!