Escrit per Natàlia a 12:57 No comments
Sortir amb en Craig no és fàcil. No és que sigui una persona complicada sinó que cada dos per tres marxa a fer coses de mariner i em deixa de Rodríguez. Quasi podria dir que em passo 15 dies amb nòvio i 15 dies soltera. 

Els 15 dies amb nòvio és fàcil però cansat. Si, sembla ser que tinc la mala costum de sentir-me atreta per homes molt actius i llavors em sento obligada a seguir-los-hi el ritme. És esgotador! Aquest agost m’ha tornat a tocar a fer acampada però em vaig quadrar i almenys, en comptes d’anar amb tenda, vam anar amb caravana (res que no et faci valorar com de fantàsticament bé es viu al meu piset). 

Els 15 dies de soltera... m’entretinc amb els amics que tinc aquí i parlo amb en Craig a través del skype. A part del skype però, tenim un xat de whatsapp que vaig crear per quan no tenim temps de xerrar pel skype però tenim ganes de dir-nos alguna cosa... 

Ell és una mica eixut i el més romàntic que m’escriu és que em troba a faltar. “I miss you” hauria de ser el seu sobrenom. Jo sóc més valenta i sóc capaç d’escriure “I love you” però us haig de confessar, que després de les decepcions amoroses que acumula el meu cor, m’és molt més fàcil dir-ho en un altre idioma com l’anglès, perquè em dóna la sensació que em distancia del significat de la paraula. T’estimo sona molt gros no? Clar que com que els americans es passen el dia dient “I love you”, encara sembla més fàcil de dir, és quasi com un tic. 

Però bé, en el xat no només hi ha cursilades... També serveix per desfogar-se en un ampli ventall de comentaris sexuals del tipus: 
 - He arribat a la feina i m’acabo d’adonar que no m’he posat calces...
- Acabo d’entrar a la dutxa i et trobo a faltar.
- Què portes posat? 
 O per exemple, la setmana passada passejant, vaig veure un aparador amb conjunt de roba interior molt suggerent que no vaig poder evitar i li vaig enviar una foto del que estava comprant amb la frase de: 
- Esperant que arribis per estrenar-lo. 
El problema és que, si utilitzeu recurrentment el whatsapp segur que ho entendreu, en ocasions, obres el programa tan ràpid que comences a escriure la parrafada i l’envies i després te n’adones que no era el xat adequat i que has enviat la foto del conjunt de roba interior al grup d’ex companys de feina de Barcelona... Sort que no vaig enviar cap foto meva amb el conjunt posat! 

Ara m’ho miro tot 2 vegades abans d’enviar el missatge al grup adequat però és tan fàcil equivocar-se, que procuro que totes les fotos picants no siguin enviades per whatsapp (més aviat, que no siguin enviades) i ja n’hi ha prou amb les “converses” pel skype, creuant els dits que no hi hagi cap vídeo de tot el que passa en aquests skypes d’”I miss you”,....
Ostres,