Escrit per Natàlia a 11:03 2 comments
Doncs bé, tot ha seguit igual amb en Craig (de colegueo) i amb en Leo (d’amistat nocturna). L’avantatge d’estar penjada d’en Craig és que no m’he penjat del Leo i no ha intervingut la gelosia a la nostra relació. Sobretot, quan em van venir a visitar la Sílvia i la Laia, les meves excompanyes de pis de Barcelona, recordeu? 

Ja us vaig dir que la Laia és perfecte i extremadament preciosa. Doncs clar, quan el Leo la va veure, es va oblidar de mi... El més curiós de tot plegat és que es va acabar liant amb la Sílvia a una de les mexican parties que va organitzar la Marisol al pis. 

Cada cop que hi ha una festa d’aquestes hi ha alguna tragèdia grega (i ressaques monumentals) però jo, o ja he après la lliçó o el meu fetge s’està adaptant al tequila (voto per a aquesta opció). Sembla mentida que a la meva edat comenci a fer més bogeries que quan tenia 15 anys... Aix,... l’adolescència tardana... 

Però bé, van venir una setmana i les vaig recollir a l’aeroport, les vaig portar per tot San Francisco, vaig obligar a en Craig que ens fes de guia turístic i aprofitant que tenia cotxe ens podia portar a un dels seus parcs preferits amb la Layla, així també la coneixien, perquè òbviament, la meva relació d’amor-odi amb la Layla la coneixen via skype. I clar, no podien marxar sense fer una mexican party al nostre pis. 

Que per cert, al pis havien de dormir al meu llit i jo dormia a un matalàs inflable al terra que tampoc hi ha tan espai, així que les festes íntimes de la mexican party es van convertir en una certa incomoditat per a la resta però bé, va ser una visita molt grata i esperada. Em va anar perfectament per posar-les al dia i ensenyar-los-hi físicament tot el que els hi explicava per Skype, sobretot en Craig, que quan el van conèixer em van dir, com a bones amigues que són, que no lligàvem gens, que era un “soso” i que només es salvava perquè estava catxes. 

Vosaltres creieu quines amigues tinc? Jajaja Agraeixo la sinceritat però es nota que no el coneixen com el conec jo. Simplement és tímid i li costa agafar confiança amb els desconeguts... Val, després segueix sent una mica “soso” però té els seus moments... A mi m’agrada que ja n’hi ha prou! 

Prefereixo que els hi agradi el Leo que l’únic que tenim en comú és l’atracció física (veus, amb ell si que no tinc res en comú!) i bé, això d’haver compartit amant és una mica estrany però bé... què hi farem? 

La despedida si que va ser una tragèdia grega, totes plorant dient que no volia que marxessin i que ens trobaríem molt a faltar... però bé, res que no s’arregli amb un skype a la tornada. 


* Imatge extreta de google.cat
Ostres,

2 han dit la seva :

pons007 ha dit...

Sou molt dramàtiques les noies amb els comiats... però segur que a l'avió ja t'estaven criticant xD

joan gasull ha dit...

Pensa que amb l'Skype no es podran allitar amb capmdels teus homes, jugues amb avantatge.