Escrit per Natàlia a 9:24 2 comments
Des de la mexican party, en Leo em truca (bé, m’envia missatges) per quedar. Òbviament, ho fa sempre a última hora del vespre, així que us podeu fer una idea del motiu pel qual vol quedar. En part a mi ja m’està bé, perquè sé que amb ell no podria tenir una relació, bàsicament perquè no tenim res en comú a part de l’atracció física i perquè jo segueixo estan ben coladeta d’en Craig. 

Mai hagués pensat que m’estaria tirant un tio mentre espero que els missatges que rebo al mòbil siguin d’un altre... Però bé, em distreu, manté la meva autoestima pels núvols i em diverteixo. Com diuen els americans, és un win-win. 

El problema principal del Leo és que no vol fer servir condó i jo, amb un tio tan promiscu com aquest, tinc claríssim que és el que haig de fer servir. I cada cop hem de tenir una lleugera discussió sobre si si o si no i clar, talla bastant el rotllo. Cada cop es queixa menys per això, deu haver vist que no ho aconseguirà. No hauria de ser ell el primer en voler-lo fer servir? Tenint en compte que té/tindrà/ha tingut moltes relacions d’una sola nit? 

A part d’això, m’encanta que cada cop que em veu digui que sóc fantàstica i estupenda, encara que em costi una mica creure-me’l. Quan estava tan borratxo com jo, potser me’l creia una mica més per allò de “un borratxo i un nen sempre diuen la veritat”, però no ens enganyem, mentre l’objectiu sigui ficar-se al teu llit... no crec que te’ls puguis creure gaire. 

Ara pensava que potser podria aprofitar una mica la situació d’en Leo per intentar posar gelós al Craig. Això funciona encara que tinguis una edat? L’estupidesa humana amb l’amor i el sexe no té edat, no??? 

* Imatge extreta de google.cat
Ostres,

2 han dit la seva :

joan gasull ha dit...

en la guerra estan totes les armes, només cal anar en compte de no ferir-se un mateix.
El que està clar és que qui vol peixos s'ha de mullar el cul

Natalia Elblog ha dit...

jajaja no havia sentit mai aquesta expressió! I tant que si!