Escrit per Natàlia a 8:02 2 comments
El que no us vaig acabar d’explicar l’altre dia és que a la gossa d’en Craig, la Layla, no li caic bé. Per ser més específica, li caic bastant malament. 

Si no fos perquè és una gossa peluda que sempre treu 2 pams de llengua i el món s’atura quan li tires una pilota, diria que està gelosa. Bé, potser ho està... Es comporta com les típiques filles de les pel•lícules quan el pare surt amb una dona que no els hi agrada i es passen el dia putejant-la, però en versió gos. És a dir, el primer dia que ens vam conèixer, que va ser un dia que vam quedar per passejar per la platja, em va intentar mossegar quan em vaig ajupir per saludar-la. En Craig em va dir sorprès que era estrany perquè sempre es portava bé amb la gent i jo em vaig estranyar (i vaig començar a sospitar) perquè mai cap gos m’havia intentat mossegar... 

Aquí es va originar una font de preocupacions que encara hi estic treballant ja que per conquistar el cor d’un home, amant dels animals, abans has de conquistar el cor de la seva mascota. Com si tingués un fill i l’hi haguessis de caure bé per poder tenir una bona relació amb la parella. A més, es veu que córrer un rumor que si no li caus bé a un gos (dels pacífics) és que detecta alguna cosa negativa i és una font d’alarma i desconfiança per part de l’amo. I és clar, jo no vull que en Craig desconfiï de mi perquè sinó no me’l podré lligar mai... 

 En altres situacions però, també m’ha bordat, grunyit, ignorat, omplert de pèls i no s’ha pixat a la meva cama perquè és una gossa que si no... Així que vaig elaborar la “operació Layla” per conquistar-la mica en mica... Les tècniques? Les de tota la vida: joguines i menjar. Cada cop que ens veiem apareixo amb alguna joguineta o alguna “chuche”. Bé, ara ja només amb llaminadures perquè les joguines fan un efecte temporal, les “chuches” són més efectives perquè són instantànies. Com guanyar una llepada? “Chuche”! I si en Craig només veu la part final de la llepada i 4 cops de cua diu encantat:
  - Mira, ja us esteu fent amigues! Que bé! 
 M’he tornat una manipuladora! Veus el que em fas fer Layla??? 

* Imatge de google.cat
Ostres,

2 han dit la seva :

pons007 ha dit...

al revés també funciona? es a dir, si es la noia la que té el gos, també t'has d'amistar amb el gos o es optatiu?

Natalia Elblog ha dit...

I tant que si! És un MUST!