Escrit per Natàlia a 10:40 3 comments
He descobert que la frase “no sóc d’aquí, m’ensenyes la ciutat?” és una frase perfecte per lligar (o almenys, per fer amics). Des que ens vam trobar accidentalment al supermercat amb en Craig, ens hem fet amics. Quedem cada setmana per descobrir noves zones de la ciutat, per prendre algun gelat, passejar per la platja o (més cansat) per anar a fer excursions pels parcs naturals de la zona amb la gossa d’en Craig, la Layla (si, com la cançó). 

En Craig és molt maco. Ja us vaig comentar que és un “marine” i està molt catxes, però molt! No havia portat mai tant les ulleres de sol per evitar que m’enxampi constantment mirant-li els pectorals, els braços, els abdominals, el cul,... buff! I com m’agrada que a Califòrnia faci tanta calor! Em fa molta gràcia perquè és molt serio i sempre parla com si estigués reflexionant molt el que diu i suposo que el fet que un mariner catxes reflexioni sembli tan contradictori és el que fa que m’agradi cada cop més (ho sé, prejudicis 100%). 

El problema és que a mi m’encanta però jo a ell.... Ja no ho tinc tan clar... Com a bon militar (o no) no expressa gaire les emocions i no hi ha manera de descobrir si està interessat en mi... De caure-li bé, segur que li caic bé, sinó no quedaria amb mi cada setmana però d’aquí a que vulgui alguna cosa més amb mi... 

A mi cada cop m’agrada més, no és com amb el Martí, però és dels que m’ha agradat més llavors i ja està bé, començava a pensar que no em podria tornar a enamorar... 

Bé, aquesta nit tinc un “Event” que promocionem un cotxe xulíssim d’aquests elèctrics esportius i estarà ple de famosillos... Vaig a comprar-me un vestit fantàstic!Fins aviat!
Ostres,

3 han dit la seva :

joan gasull ha dit...

Si és militar segur que té l'arma a punt. Tard o d'hora seràs el seu blanc.

pons007 ha dit...

Crec que en Craig no es humà, deu ser una espècie de primera versió de Terminator 0.1 creat pel ministeri de Defensa dels EEUU

Natalia Elblog ha dit...

Jajaja ja us ho explicaré si és la primera versió de Terminator i si té l'arma a punt...