Escrit per Natàlia a 7:28 4 comments
Una de les dificultats més grans d’ajudar a la granja va ser remenar la palla. La meva poca habilitat grangera havia fet que cada cop que havia de tirar la palla a les vaques, la meitat de la palla acabava per sobre meu i no sabeu la picor que fa! 

En James es passava el dia rient-se de mi quan em veia plena de palla per tot arreu, enganxada entre els cabells, per la cara suada i a dins de la roba. M’havia de despullar a fora de la casa perquè si ho feia a dins deixava muntanyes de palla al terra.   

Una gran decepció, descobrir que les fantàstiques imatges de les pel.lícules de cowboys rebolcant-se a la palla sense una sola ganyota ni morts de picor, és tot una farsa... Esteu d’acord oi?

Us en recordeu d’en James oi? Un dia rondinant amb la palla i intentant espolsar-me la polseta que em quedava als braços, en James em va agafar per la cintura, em va fer girar mitja volta i va començar a ballar amb mi... Entre el jiji i el jaja, em va empènyer cap a una muntanya de palla i ens va deixar caure.  Ell a sobre meu i a menys de 2 pams de la meva cara, es va posar seriós de cop. Jo sabia el que estava a punt de passar però no tenia clar que volgués que passés... 

En escassos segons, abans que en James em fes un petó, vaig poder repassar mentalment tots els motius pels quals havia de posar els meus palmells al seu pit i empènyer-lo lleugerament cap  amunt per allunyar-lo de mi:

  • Des d’enMartí només han passat 5 mesos.
  • Cada cop que tanco els ulls, veig en Martí
  • Ja va ser un gran error tenir un rotllo amb en Guillem un mes després de la ruptura ultratràgica...
  • D’aquí 2 mesos me’n vaig d’aquí.
  • No puc tenir una altra relació
  •  T’odio Martí...

Els seus llavis van tocar als meus. Vaig posar els meus palmells al seu pit i vaig intentar empenyer cap enfora, es va apartar una mica però em va tornar a fer un petó. Vaig tornar a fer força, potser una mica menys... A la tercera vaig abandonar,... 

Què coi, “Que me quiten lo bailao”...
Ostres,

4 han dit la seva :

pons007 ha dit...

veig que quan tenies en James a sobre ja no recordaves que la palla et piqués...

Natalia Elblog ha dit...

Bé, són conseqüències que es pateixen després... jejeje

joan gasull ha dit...

Amb tanta palla i tanta picor al final el millor es treure's la roba i deixar que et rasquin arreu.......

Natalia Elblog ha dit...

Ben vist Joan! ;)