Escrit per Natàlia a 19:10 No comments
Des de la white party no vaig saber res més d’en Craig. Vaig intentar esbrinar, a través de la Jane, per part de qui havia anat a la festa. Ja sabeu, la teoria dels 6 graus, que diu que només ens separen 5 coneguts de qualsevol persona del planeta. Així que vaig pensar que si la Jane coneixia a algú, que conegués algú, que conegués a algú altre, que conegués a algú altre, potser aquest coneixia en Craig i podria connectar amb ell. Però cap dels coneguts de la Jane sabien de cap Craig que hagués anat a la white party. Està clar que si l’hagués buscat pel Facebook segur que l’hagués trobat, però com que no sabia el seu cognom...  em vaig conformar a fantasiejar sobre ell i a recordar una vegada rere l’altre la nostra conversa des del balcó...

La veritat és que perdre el temps així m’encanta. Et passes el dia amb el somriure tonto a la cara i com que encara no t’has endut cap desil·lusió (perquè bàsicament no ha passat res amb aquesta persona), estàs encantat de la vida. És com estar enamorat, però sense estar enamorat perquè clar, no el coneixes. Per què, no podria parlar d’estar enamorat amb l’amor a primera vista no? O si? En tot cas, en Craig va ser la medicina perfecte per estar contenta durant vàries setmanes. 

Ostres! Que no us he explicat res del que vam parlar. Es va presentar i em vaig embarbussar dient el meu nom. Ja sabeu com ho faig:

-          Nath-Nathil-Natàlia.

Hi va haver un silenci i vam tornar a mirar les vistes.. Quan hi ha un paisatge tan fantàstic davant teu, el que tens més ganes és d’apreciar en silenci la bellesa, esperant que es quedi gravada a la teva ment (mirant de reüll el catxes que acabes de conèixer, clar). 


Com que va notar que el meu accent no era pròpia d’una autòctona li vaig explicar que era de Barcelona i em va comentar que ell era “marine” com el seu pare i que aquest li havia explicat moltes històries de quan era jove i havia desembarcat a Barcelona... Es veu que en té un gran record. No m’estranya si el que feien als 70 al port de Barcelona era buscar sexe, alcohol i drogues... Però bé, vaig saber que era mariner i que estava a la seu de San Diego de reclutament. Per això estava tan catxes! 

Abans de poder indagar més, vaig haver de córrer al lavabo mentre escoltava:

-          So nice to meet you. See you around

Quan vaig sortir, em vaig trobar una parella despullant-se al llit on en Craig havia estat uns minuts abans i ja no hi havia ni rastre d’ell...
Ostres,