Escrit per Natàlia a 12:30 2 comments

Us haig de confessar que al cap de dues setmanes ajudant a la granja em vaig convertir en una experta! Qui m’ho havia de dir que em portaria tant bé amb les vaques i que seria una netejadora nata dels seus fems. (...ejem...)

Els meus “papis adoptius” (el Sr. I la Sra. Johnston) estava tant orgullosos de mi que em van començar a presentar a tots els seus amics i a buscar-me gent de la meva edat per distreure’m i esbargir-me. Qui m’havia de dir que d’aquells diumenges sencers desaprofitats davant la tele mirant “Bonanza” en treuria tant de profit... 


Us haig de confessar que aquells dos mesos van acabar sent un dels mesos més divertits que he passat mai! No us fieu mai de les primeres impressions! El pànic que em va agafar durant les 48h següents a la meva arribada als EEUU era totalment infundat! 

Vaig anar a rodeos, a team penning (els genets han de dirigir les vaques a uns tancats i tancar-les), a fires on hi havia concursos de fer córrer porquets roses amb cues súper rinxolades d’una banda a l’altra, vaig aprendre a disparar (llaunes, res de matar animalets!), vaig aprendre a ballar country i em vaig fer fan incondicional dels pastissets varis que feia la Sra. Johnston!


Ostres,