Escrit per Natàlia a 20:36 2 comments

Us he parlat del meu fantàstic apartament però no us he parlat del meu primer contacte als EEUU... Recordeu que la jefa em va enviar a casa uns coneguts seus perquè pogués practicar anglès abans de començar a la feina? Doncs bé, va resultar que no vivien a California, que és on havia d’acabar anar a treballar i viure, sinó que vivien a un poblet perdut de Missouri. Bé, he d’especificar... vivien a una granja perduda entre kilometres (o milles, com diuen allà) i kilometres de terreny conreat i vaques...

Només us diré que no m’ho esperava. Jo ja tenia el xip de San Diego: Califòrnia, sol, platja, calor, poca roba, civilització... Així que quan vaig arribar a l’aeroport i hi havia un cowboy panxut, amb la pell arrugada de passar-se masses hores al sol i amb el barret, els texans i les botes vaig començar a pensar que potser la meva decisió d’anar als EEUU havia estat un error...


Ostres,

2 han dit la seva :

garbi24 ha dit...

De vegades la primera impresió no compte.....

Natàlia ha dit...

jaja si! La meva impressió ha millorat! :)