Escrit per Natàlia a 12:10 No comments

De ser una becària avorrida a ser una més de l’equip a la nova feina va ser un canvi radical! Jo estava cagada perquè no havia tingut oportunitat de practicar gaire el que se suposava que havia de fer aquí (si, portar cafès millora el teu equilibri i la teva capacitat d’atenció per aconseguir que no arribin buits al lloc de destí, però no és una habilitat imprescindible...) però al arribar aquí, tothom donava per suposat que era una crack i valoraven molt (potser massa i tot) les meves aportacions... Em sembla perfecte que em valorin tant! Però em sembla una mica sobrevalorat i tot! Tants constrastos es fan estranys... Algú li hauria d’explicar a la meva jefa el que s’ha perdut fins ara... jummm!

A part de tot, m’ho passo molt bé! Tinc la creativitat alliberada, em valoren, conec molta gent, puc estrenar molts vestidets per anar a presentacions, festes, projectes,... és ideal!! El gran defecte que tenen aquí és que no hi ha el missatger buenorro! Jajaja però bé, ja vaig rebent les notícies des de Barcelona sobre ell i com es discuteixen per qui li toca rebre els paquets cada setmana (com que l’encarregada era jo...).

Us he explicat que em passo el dia anant a diferents actes i cel.lebracions? Fins i tot he anat a making off de video-clips i anuncis, però encara no he conegut a cap famós famós, com el Brad Pitt o l’Orlando Bloom...

El pitjor de tot és que aquí no puc perdre gaire temps escrivint al Blog perquè aquí treballo de veritat, no com el que feia a Barcelona! Però bé, els deixo programats i així apareixen a hora catalana per vosaltres! Si és que estic en tot eh!!
Ostres,