Escrit per Natàlia a 12:08 No comments

L’interrogatori de la jefa no em va resoldre gaires dubtes però una xifra amb més de tres zeros del que cobraria a final d’any em va fer confiar cegament en la meva nova experiència. Per molt malament que anés, tindria el compte MOLT més ple que de costum i aprendria anglès d’una vegada. Em va dir que marxaria al juny perquè aquests últims mesos me’ls passaria preparant-me per estar a l’altura del que se’m demanaria fer allà (per fi es va acabar haver d’anar a buscar cafès i fer fotocòpies i vaig començar a visitar reunions interessants i importants per veure com anava tot!) i practicant anglès amb un professor privat. Al setembre aniria a Califòrnia, a San Diego on està la sucursal per començar-hi a treballar però abans, al juny aniria 2 mesos a casa d’uns coneguts de la jefa que com a favor, em deixaven viure amb ells per poder practicar anglès amb autòctons i estar preparada per treballar “a full”, jajaja...

La veritat és que pintava molt bé perquè en teoria tot era amb els gastos pagats!! Només m’havia d’espavilar a tenir l’anglès preparat per el setembre. Fins i tot tenia allotjament a punt per quan arribés a San Diego amb alguns companys de feina que s’havien ofert a compartir pis amb mi! Que excitant!!
Ostres,